Sportske novosti

Go Back   Beneamata.com > FC Internazionale Milano > Igrači i uprava

Igrači i uprava Razgovarajte o igračima i ostalom osoblju kluba

Old 23-11-2010   #1
Huska
Head coach

Send a message via MSN to Huska
Default Giuseppe Baresi

Rodjen 7. Februara 1958 godine u Travagliato (Italija)...

Baresi je u Inter dosao sa svega 18 godina , u Serie A je debitovao 1977 godine, a bio je i kapiten Intera cetiri godine.

Za Inter je odigrao 559 utakmica i zabio 13 golova, sto ga stavlja medju 5 igraca sa najvise nastupa u crno-plavom dresu. Kada su trofeji u pitanju Baressi je osvojio: Coppa Italia (1977/78, 1981/82); Scudetto 1979/80, 1988/89); Supercoppa Italiana (1989).

Baresi je od 2001 - 2008 godine vodio mladje uzraste Intera s odlicnim rezultatima gdje sa Primaverom osvojio 2 prvenstva, dva Kupa Italia i dva turnira Viareggio. Tijekom svog rada u mladjim kategorijama otkrio je talente poput Obafemi Martinsa, Gorana Pandeva, Bolzonia, Balotellia i drugih.

2. juna 2008 godine imenovan je prvog pomocnika Jose Mourinha sa kojim je osvojio dva Scudetta, talijanski kup i Ligu prvaka 22. maja 2010.

S dolaskom Rafe Beniteza na klupu Intera i Baresi vise nije bio prvi pomocnik trenera, vec je prebacen i trenutno je tehnicki asistent zajedno sa Danieleom Bernazzaniem.
Huska is offline   Reply With Quote
Old 15-07-2013   #2
dera
Golden member

Baresi: "Mazzarri, sjajan utjecaj! Kovačić izvrstan. Zbogom Moratti? Da jednog dana bi mogao otići"

Talijanski portal "Affari Italiani" je posjetio kamp Pinzolo. Beppe Baresi u dugačkom intervjuu je govorio o Kovačiću, o Thohiru i Morattiu.

Filozofija Mazzarria?

"Njegove ideje su one s kojim sam odrastao: Naporan rad, pedantne pripreme, počevši od nule.On također poziva na veliku požrtvovanost igrača,a ima i veliku utjecaj na njih i to je super..."

Ovih dana vidjeli smo puno rada na terenu i možda malo 'manje u teretani. To je razlika u odnosu na prethodne godine?

"Čak i posljednjih nekoliko godina je u tome što nismo radili tako o puno u teretani. Rad je u pravo vrijeme, kada je podijeljen u dvije skupine ima onih koji idu u teretanu i onih koji su izvan nje, na terenu. Dakako, tu je ta potraga za super snažnim igračem, ili super tehničkim igračem. Umjesto toga, tu je potraga za pravu ravnotežu kako bi se osiguralo da igrači dolaze brzo u pravim uvjetima. "

Mnogo je rada na taktici, posebno oko veznjaka. Mateo Kovačić može postati Interov Hamsik?

"Kovačić je mlad čovjek s velikim kvalitetama. Uspije brzo shvatiti što trener traži. Ima odlične tehničke sposobnosti i dobro vođenje. Da, mislim da Kovačić može doći do važnih ciljeva, pojedinac ili kao momčad."

Talijanski nogomet je često kritiziran zbog toga što ne ulažu u mlade ljude. Ali sada se čini da se situacija, voljom ili nužnosti, mijenja ...

"Inter je uvijek imao mlade igrače, i to od ere Morattia. Dugo sam radio u omladinskom sektoru i polako smo bili u mogućnosti to i pokazati svijetu. Tijekom godina smo odrasli sa mladima.Možda i nisu svi bili u mogućnosti započeti ili igrati za Inter, ali ako se pogleda na neke igrače; Bonucci, Destro, Siligardi, Meggiorini, Balotelli, svatite da ovdje u posljednih nekoliko godina, ima dosta dobrih igrača.Da ne spominjem sve oni koji su našli prostor u Nerazzurrima. "

Kako zamišljate Inter bez Morattia?

". Za ime Boga, mislim da će prije ili kasnije doći će vrijeme kad će predsjednik morati otići, ali ja mislim da sad u ovom trenutku Moratti pripada Interu."
dera is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014   #3
Sile87
First team

The daughter of ex-Inter assistant manager*BeppeBaresi*blasted Roberto*Mancini. “He should’ve sacked him to his face.”

When*Mancini*came in to replace Walter*Mazzarri*on Friday, one of his first decisions was to take*Baresi*off the staff.

The former*Nerazzurri*player had been assistant manager to every Inter Coach since 2008 and before then was working in the youth academy.

“Mancini*should’ve said it to his face, but he didn’t even have the courage to sack my father when looking him in the eyes,” Regina*Baresi*told magazine Chi.

“After more than 30 years at the club, he deserved more respect. I put myself in his shoes. To think from morning to night you suddenly find yourself without a job. It makes me cry.”

Regina had sent a tweet welcoming*Mancini*back to Inter, but an hour later posted another message on the social network. “Welcome back like hell! It’s incredible how everything can change in a moment.”

She revealed her father had been sacked via a phone call with director of sport*Piero*Ausilio.

“I don’t know why he was fired. Having finished his career as a player, he covered many roles at Inter. Before working as assistant manager to*Mourinho, Leonardo, Benitez,*Ranieri,*Stramaccioni*and*Mazzarri, he worked in the youth academy.

“He even got to coach*Mancini’s*children and if I remember right he didn’t think they were very good. Who knows if that had something to do with it....

“My father has closed himself in his home, in silence. I can see he is upset, but he is too attached to the club tocriticise*Inter. I know he spoke to*Moratti, as they were always in sync.

“If I saw*Mancini, I would not shake his hand. He showed a total lack of respect to my father. He should’ve sacked him to his face and said why he didn’t want him anymore.”

---------- Post added at 19:56 ---------- Previous post was at 19:55 ----------

Nisam odusevljen ovim potezom,Barezi nije ovo zasluzio,ne na ovaj nacin.
Sile87 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014   #4
Biscione
First team

Jedan po jedan, na ovaj ili onaj način, legende kluba odlaze. Ne sviđa mi se to, još malo pa ću pročitat kako je i Zanetti otišao.
"It'll be born here and it'll always be a team of great talent. On this splendid night, its colors will be given, the black and blue with a golden background of stars. It'll be called Internazionale, because we are brothers of the world."
Biscione is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014   #5
dera
Golden member

Wow, i od mene je izgubio odmah na startu veliko poštovanje. Baresi je jedan vid ikone kluba.
Old 18-11-2014   #6
Sile87
First team

Poslednje vesti,oglasio se i Beppe.

Former assistant manager*Beppe*Baresi*insists he has “never been fired by Inter” and*apologised*for controversy caused.

The ex-defender was on the staff of Coaches from JoseMourinho*all the way through to Walter*Mazzarri, but won’t be part of Roberto*Mancini’s*assistants.

Baresi’s*daughter slammed*Mancini*and accused the new boss of not even firing him “to his face.”

This evening*Baresi*ended his silence and tried to patch up the diplomatic incident.

“I have never been fired by Inter.*Mancini*arrived with his own staff to work with the team. My daughter’s words on the club and Coach were misinterpreted and certainly do not represent her thoughts.

“I am sorry for what happened, I*apologise. I am at the disposal of Inter, a club I have worked for over a lifetime.

“I will soon meet with directors*Fassone*and*Ausilio*to define the details of my new activity within the club.”

Between his playing career, coaching in the youth academy and as assistant manager for the first team,Baresi*has been at Inter for 31 years.
Sile87 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2014   #7
dera
Golden member

Hebem je šta se zaletila umal ne zamrzih Mancu.
Old 18-11-2014   #8
Biscione
First team

Quote:
Originally Posted by dera View Post
Hebem je šta se zaletila umal ne zamrzih Mancu.
Kod žena je uvijek bio jezik brži od pameti
"It'll be born here and it'll always be a team of great talent. On this splendid night, its colors will be given, the black and blue with a golden background of stars. It'll be called Internazionale, because we are brothers of the world."
Biscione is offline   Reply With Quote